© 2024 solvo B.V.

Antibiotica en sex

Hallo, Ik ben sinds 15 juli tot en met 21 juli heb ik antibiotica geslikt doxycycline, omdat ik last van bronchites had en 21 juli slikte ik me eerste pil. en ik ben met me vriend gistere 27 juli in bed gegaan, we hebben wel gevreeen maar hij is niet in me gekomen om het maar zo te zeggen, Kan ik zwanger zijn?! alvast bedankt


Antibiotica verminderd de werking van de pil, ze adviseren altijd tot twee weken na de laatste antibiotica pil een condoom te gebruiken. Je verteld dat je vriend niet in je is geweest, dan kun je dus niet zwanger zijn. groetjes

label.Geplaatst op 2005-07-29 10:30:00


Nee maar wel gevreeen dat wel, hij is niet in me klaar gekomen bedankt voor je reactie. ik werd al zenuwachtig enzo... d8 oww jeee

label.Geplaatst op 2005-07-29 21:39:17


Hallo Mandylimn, Je bent niet helemaal duidelijk in wat je nu bedoelt, in je eerste post schrijf je dat je vriend niet in je is geweest terwijl je in je reaktie schrijft dat hij niet in je is klaargekomen. Dit zijn 2 heel verschillende dingen natuurlijk, mijn vraag is nu, is hij nou wel of niet in je geweest? Groetjes Snopie

label.Geplaatst op 2005-08-05 11:19:54


Ik heb met hem gevreeen, en hij is zeg maar voor het zingen de kerk uit gegaan, dus hij is niet in mij klaar gekomen zo bedoel ik het :-)

label.Geplaatst op 2005-08-06 23:55:03


Ik begrijp het, maar ookal gaat hij voor het zingen de kerk uit dan nog is er een risico want in het voorvocht zitten ook zaadcellen. In zo\'n geval is het altijd beter om een condoom met zaaddodend middel te gebruiken. Dus voor de zekerheid zou ik als ik jou was toch even een testje doen. Groetjes Snopie

label.Geplaatst op 2005-08-07 09:24:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren