© 2020 solvo B.V.

Anticonceptiepil in combinatie met lamisil

Ik gebruik de anticonceptiepil lowette. Daarnaast neem ik ook reeds 2 maand tabletten \"lamisil\" tegen voetschimmel. Nu lees ik op het internet dat lamisil de werking van de anticonceptiepil kan afnemen. En dat bij gelijktijdig gebruik stoornissen in de cyclus kan veroorzaken. Ik heb nu last van lichte tussentijdse bloedingen. Mijn vraag is of mijn pil nog steeds betrouwbaar is?


Ik zou maar geen risico nemen en dus ervan uit gaan dat de pil niet meer volledig betrouwbaar is.

label.Geplaatst op 2006-09-05 17:30:13

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren