© 2024 solvo B.V.

Baby

Ik wil heel graag een kind. Sinds mijn vriend en ik dat hebben besloten, is de sex nul komma nul. Hij weert mij nu al maanden af en heeft erektie problemen. Wie herkent dit ??


ik herken dit niet , maar wil wel ff meedenken , er zijn natuurlijk veel oorzaken mogelijk , met je vriend er over praten is ronduit het beste , kom je er samen niet uit dan toch een deskundige inschakelen om je vriend te helpen ontdekken waar het probleem vandaan komt , angst voor het vaderschap, met zn verplichtingen en verantwoording ? vind hij zichzelf eigenlijk nog te jong?

label.Geplaatst op 2003-04-17 17:30:56


Mijn ex vriendje heeft ook deze reaktie gehad nadat we hadden besloten voor een kindje te gaan Hij kreeg ook geen erecties meer en als hij die al kreeg dan kwam er geen zaadlozing en verslapte de penis weer Er ging een hele tijd overheen en toen hebben we maar besloten even niet aan een kindje te denken en ff weer eens lekker te vrijen en ik merkte al na 2 keer dat het echt hielp en mooier nog in die 2 keer raakte ik zwanger....helaas ging die keer en de volgende keer niet goed en kreeg ik een miskraam, maar das een ander probleem Ik denk dat jullie ook even een pauze moeten inlassen en de druk van een kindje maken eraf moeten halen Voor een man kan het namelijk heel drukkend zijn....hij moet dan echt presteren en is daar dan veelteveel op gefocus Ga een lekker weekendje weg en geniet van elkaar Maar wat ook een reden kan zijn is dat hij nog niet echt aan een kindje toe is en jij wel en dat hij dus min of meer voor jou heeft toegestemd in een baby Dat geeft ook een enorme druk, want hij kijkt dus uit om je niet zwanger te maken en jij hoopt erop Praat hier ook eens over met je vriend Groetjes Lovely

label.Geplaatst op 2006-04-05 13:24:08


Ik kan het me wel een beetje voorstellen, toen wij aan kinderen begonnen, zei mijn vriend ook dat hij het allemaal wel een beetje raar vond, want iedere keer als we sex hadden kon dit wel grote gevolgen hebben. Je vrijt dan ineens met een heel ander doel, nl een kind, en niet alleen voor het genot. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, misschien moet hij aan het idee wennen.

label.Geplaatst op 2003-05-10 22:36:00


Misschien moet je niet meer over een kind praten, en gewoon vrijen, wat spanneds verzinnen. Mannen zien er altijd tegenop als ze er over na gaan denken. Zo zijn mannen.

label.Geplaatst op 2003-09-03 16:52:27

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren