© 2024 solvo B.V.

Blaar op de penis ( onder de eikeltop )?

Ik heb afgelopen woensdag seks gehad met mijn vriendin. De eerste keer was er niks. Maar vlak erna ( circa 20/30 minuten ) was ze toe aan een tweede keer. Ik voelde toen de druk nog op mijn penis staan, maar heb toch weer seks gehad met mijn vriendin. Daarna heeft ze me nog oraal bevredigd. Maar het deed toen al een beetje pijn. Ik heb die avond verder niet meer gedoucht of gewassen omdat ik er niet meer aan dacht. Maar het blijkt sinds gister, dat er iets zit net onder mijn eikel onder mijn vel ( aan de zijkant ). Het lijkt op een blaar achtig iets. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?


Hoi, even een vraagje. Heb je een nauwe voorhuid? zit de bult bij je aanhechting? wat een vragen he? Zijn wel een beetje belangrijk, want je hebt je penis natuurlijk wel goed belast. Moet kunnen hoor, twee keer achter elkaar. Als je voorhuid wat strak is zou dit gewoon irritatie kunnen zijn. Dan zou je het dus kunnen zien als een blaar die je ook op je vingers zou kunnen krijgen, door bijvoorbeeld te veel druk bij het verfen of zo. Kijk het nog even een paar dagen aan, anders zou ik het toch even aan je huisarts laten zien. Niet voor schamen, want daar is hij of zij nou eenmaal voor. Ennu effe rustig aan met vrijen. Kortom, ik zou me er niet te druk over maken. groetjes

label.Geplaatst op 2006-11-27 13:48:03


als de blaar niet weggaat moet je het wel even aan de dokter vertellen. het kan een soa zijn en die moet natuurlijk behandeld worden. is de dokter wel gewend hoor en zo voelt het ook niet prettig natuurlijk. groetjes

label.Geplaatst op 2006-11-27 19:25:40


hoi heb het zelfde probleem eigenlijk maar hoe kom ik eraf of gaat het vanzelf weg? ik heb sex gehad buiten wel veilig heb me die avond niet gedoucht maar de dag erna en toen merkte ik het pas.

label.Geplaatst op 2008-05-14 15:28:39

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren