© 2024 solvo B.V.

Blaasje of ballonnetje

ben op dit moment 37 weken zwanger kan me niet meer goed scheren dus ik doe dat met een spiegel, die leg ik op de grond en ga er dan op mijn hurken boven zitten, nu zag ik daar gisteren een blaasje uit mijn vagina komen van ong, 1,5cm groot, ik voelde eraan en het voelt als een ballonetje. ik ben me kapot geschrokken en ben best bang wantik weet niet wat het is... herkent iemand dit of weet iemand wat dit is?? alvst bedankt.. groetjes nicky


Ik heb dat nu ook geconstateerd...Kan iemand hier uitleg over geven, want begin me nu wel een beetje zorgen te maken, aangezien ik het al een paar weken heb. Alvast bedankt...

label.Geplaatst op 2008-08-12 14:54:39

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren