© 2024 solvo B.V.

Blaasontsteking en niet ongesteld?? HELP!!!!

Hoi ik ben een meid van 20 en had ruim 2 weken geleden ongesteld moeten worden, maar wat is het geval, ik heb blaasontsteking.. Kan dit enigzinds met elkaar te maken hebben, of totaal niet? Heb wel al een beetje op internet gekeken en staat de ene keer dat het met elkaar te maken kan hebben en de andere keer niet! Ben overigens niet aan de pil, en had/heb een zeer regelmatige cyclus. HELP!!!


ik zou echt niet weten wat deze twee dingen met elkaar te maken hebben, maar goed ik ben dan ook geen arts. Ik heb vaak blaasontsteking maar heeft nooit effect op mijn menstuatie. Waar ben je bang voor, dat je zwanger bent? Haal dan even een zwangerschapstest......

label.Geplaatst op 2006-04-01 14:14:11


Het zou inderdaad met elkaar te maken kunnen hebben, k heb er namelijk ook al eens last van gehad. Ik weet niet of je andere anticonceptie gebruikt maar anders zou ik toch maar een test kopen in de drogisterij en bij de arts een recept tegen de blaasontsteking halen. Als je er niks aan doet kan dat gevaarlijk zijn. Succes ermee

label.Geplaatst op 2006-06-08 15:26:17

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren