© 2024 solvo B.V.

Bloed bij orgasme

Ik ben een man van 63 jaar en heb bij een orgasme geen sperma maar bloed. Wie weet wat dat is en moet ik me zorgen maken.


Als je op internet zoekt op"bloed in sperma" komen er vele sites tevoorschijn.Het komt vaker voor en kan heel onschuldig zijn(gaat dan vanzelf weer over),maar je moet het wel even laten onderzoeken want er kan wel meer aan de hand zijn.. succes ermee!

label.Geplaatst op 2011-09-16 10:52:39


Bloed bij het orgasme is geen normale zaak.De oorzaak kunt U niet op dit forum vinden noch bespreken.Een gang naar de uroloog via Uw huisarts lijkt mij een noodzakelijke stap.Wanneer er bloed verschijnt waar het niet hoort te verschijnen moet men ALTIJD een arts raadplegen.

label.Geplaatst op 2011-09-16 17:06:27

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren