© 2024 solvo B.V.

Bloed in sperma

Hallo allemaal De laatste tijd heb ik bloed in mijn sperma, volgend de dokter kan dat geen kwaad en gaat het van zelf weer over. Heeft iemand hier ervaring mee, zo ja zou ik graag het verloop weten van dit geval, hoelang het ongeveer kan duren voordat het weer opgelost is. vast bedankt kapoen


Ik heb de afgelopen 2 dagen 'door omstandigheden' voortdurend m'n orgasme opgehouden, soms moest ik heel veel druk zetten om het net tegen te kunnen houden. Toen ik na 2 dagen weer thuiskwam, en toch ejaculeerde, was alles een beetje zalmkleurig, m.a.w: er zat bloed in m'n sperma. Ik was behoorlijk geschrokken, en ben meteen op internet gaan kijken, en kwam er achter dat bloed in je sperma behoorlijk vaak voorkomt, en in bijna alle gevallen niet ernstig is. Ik ben echter benieuwd of er meer mensen zijn die hebben meegemaakt dat dat gebeurd is na het tegenhouden van hun orgasme. Ik heb zo het vermoeden dat dat bij mij de oorzaak is geweest, ik kan niet echt iets anders bedenken.

label.Geplaatst op 2007-07-30 19:13:32


Heb dit probleem ook een paar maal gehad. Gebruik bloedverdunners en als mijn INR-waarde verhoogd is is de kans op bloed in sperma aanwezig. Is vanzelf weer overgegaan, even rust gunnen!!

label.Geplaatst op 2007-08-09 22:24:13

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren