© 2024 solvo B.V.

Bloed na sex

Sinds enige tijd heb ik het probleem dat ik tijdens het klaarkomen bloed verlies. Dit zit dan in het sperma maar ook in de urine. Bloed klontert en dan komt voor dat het bloed de urineleider verspert en niet meer kan plassen. Het resultaat is dan dat ik naar de eerste hulp moet om de boel te laten ontstoppen. Het probleem heb ik alleen bij penetratie en niet bij masturbatie. Na onderzoek door de uroloog blijkt dat ik 2 verkalkinkjes in mijn prostaat heb naast de urineleider. Volgens de uroloog kan dit alleen verholpen worden door de prostaat\'leeg te schrapen\'. Dit is een operatie die bij prostaatkanker wordt toegepast. De risico\'s zijn oa niet meer normaal kunnen klaarkomen (het zaad gaat de blaas in ipv naar buiten) impotentie en urineverlies. Dit lijkt mij niet ideaal. Het moet toch mogelijk zijn 2 kalkpuntjes te kunnen verwijderen zonder deze risico\'s.?? Wie heeft hier ervaring mee? oplossing? adres van een goede uroloog? adres?? Alle reacties zijn mer dan welkom.


Hallo, Met verbazing las ik Uw klacht! Mijn (ex) man heeft jarenlang zó vanuit het niets hetzelfde gehad! We zijn hiervoor naar verschillende artsen in verschillende ziekehuizen geweest, maar steeds was het antwoord hetzelfde, niets aan te doen, mee leren leven, kan geen kwaad". (Nou geestelijk kwaad kan het natuurlijk wél. Het is voor geen enkele man iets om in "de kroeg met vrienden over te praten".) UIteindelijk zijn wij in Turkije, Istanbul naar het ziekehuis gegaan om dáár hulp te zoekn, en wat blijkt? Direct geholpen! 3 x laserbehandeling, en het weg. Wel is gezegd dat het in zeldzame gevolgen weer terug kan komen, maar voor nu gaat het nog steeds 100% goed, incl 2 kinderen! Ik hoop dat U hierwat mee kan. Groet, en heel veel sterkte en succes met de tovh nare aandoening. Sekabo

label.Geplaatst op 2008-02-09 18:53:28

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren