© 2024 solvo B.V.

Bloeding

Ik heb met mijn vriend seksueel contact gehad. Terwijl hij mij oraal bevredigde ging hij met zijn vingers in mijn vagina. Dit is niet de eerste keer dat een jongen dit bij mij deed. Ineens zei hij dat ik bloedde. De vorige keren bloedde ik niet. Omdat het niet de eerste keer is dat een jongen dit deed, wist ik niet of dit mijn maagdenvlies was wat gescheurd was. Het heeft maar even gebloed. Ik maar me erg zorgen omdat ik niet weet wat het is. Wie kan het mij vertellen? Ik ben er erg onzeker door geworden en durf nu niks meer met een jongen te doen op dit gebied. Alvast bedankt


is het niet dat je ongesteld ben? miss is het gewoon een klein scheurtje, dat gaat wel weer over denk. deed het dan geen zeer? en bloed het nog steeds?

label.Geplaatst op 2006-11-13 17:15:40


nee ongesteld kan niet. Het deed alleen in het begin een heel klein beetje pijn, maar ik heb een hele hoge pijngrens. Het heeft maar heel even gebloed

label.Geplaatst op 2006-11-15 21:09:09


Mag ik vragen waarom het zo erg is dat je bloed hebt verloren? Heb je pijn? Waarom durf je hierdoor niet meer? Waarom ben je zo ongerust? groet, rota

label.Geplaatst op 2006-11-27 14:01:38


het deed op dat moment heel erg pijn ja. En ik weet niet of het normaal is. Ik ben een meisje van 16, dus totaal nog geen ervaring in mijn geval

label.Geplaatst op 2006-12-01 22:06:26


ga even langs je huisarts dan ben je waarschijnlijk gelijk gerust gesteld

label.Geplaatst op 2007-03-04 06:57:06

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren