© 2024 solvo B.V.

Bloeduitstorting vulva

Na een seksspelletje met een zogenaamde vaginapomp (pussy pomp, vacuumpomp) heb ik een zeer pijnlijke grote bloeduitstorting van vooral mijn kleine schaamlippen. Het zit er al een week, groot, dik en blauw. Heb van de huisarts speciale zalf al gekregen. Het is wel iets minder geworden inmiddels, maar het voelt gewoon heel raar aan. Ik maak me zorgen of het ooit wel weer goed komt en dat er niet van alles mee is gezogen zodat ik nu een gedeeltelijke verzakking heb bijvoorbeeld. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen of heeft dit ook wel eens gehad/meegemaakt? N.B. Grappemakers die me willen vermanen hoeven niet te reageren hoor, dat snap ik zelf ook wel en een vaginapomp blijft voortaan bij mij uit de buurt in ieder geval!

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren