© 2024 solvo B.V.

Branderig gevoel in vagina na klaarkomen

hej, Sinds enige tijd hebben ik en mn vriendin een probleempje met de sex. Als ik ben klaar gekomen in haar dan heeft ze daarna ontzettend last van een branderig gevoel in haar vagina. Dit is zo pijnlijk dat ze haar vagina acuut moet schoonmaken met water. We gaan al ruim 8 maanden met elkaar naar bed en dit gevoel is er pas sinds kort. Wel heeft ze af en toe last gehad van blaasontsteking en een keer heeft ze een schimmeltje gehad. Verder gebruikt ze de pil (femodeen). En allebei hebben we hiervoor geen andere sexpartner gehad. We hebben allebei geen idee waar dit vandaan komt en vinden het niet leuk. Hopelijk kan iemand ons helpen. groetjes Harryyy


ik heb hetzelfde (gehad). Eerst had ik chlamydia en dezelfde klachten als je vrienden. Nu dit is verholpen heb ik het nog steeds. ik heb geen idee wat het is, mijn gynaecoloog heeft me doorverwezen naar een bekkenbodemfysiothereapeut, misschien moet jouw vriendin ook maar even langs de dokter. Ik wens jullie veel succes!

label.Geplaatst op 2007-01-21 19:04:43

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren