© 2024 solvo B.V.

Branderig gevoel

Ik heb een vraagje, ik heb een lat relatie en zie mijn vriend daarom dus soms weken niet. Ik weet zeker dat hij mij trouw is dat is het probleem niet, maar als we samen zijn en dus regelmatig seks hebben. Dan voel ik pijn bij de eerste penetratie, en nee ik ben absoluut niet droog of bang. Als hij eenmaal binnen is gaat het prima en geniet ik ervan. Maar daarna voel ik jeuk en een branderig gevoel maar niet bij het plassen.Als we niet bij elkaar zijn en dus geen zeks hebben heb ik nergens last van. Ik vraag me af of ik me zorgen moet maken, kan iemand mij helpen Ik ben nu bang omdat ik samen met mijn vriend in de dominicaanse republiek ben en deze verschijnselen weer heb in combinatie met opgezette klieren in mijn nek en een verkoudheid.. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.


Hoi, het komt op mij over als een vaginale schimmel. Hier hebben heel veel vrouwen last van. Dus is niet echt iets om je voor te schamen. Ik zou even langs de dokter gaan, er bestaan namelijk goede medicijnen voor. Beter niet te lang mee wachten, want dan wordt het alleen maar erger. groet en sterkte, Rota

label.Geplaatst op 2007-12-18 10:29:58


Het kan ook een soa zijn.. Je zegt dat het jeukt, dus ik denk ook dat het een schimmelinfectie is. Daarvoor moeten jij en je vriend beide behandelt worden anders blijven jullie elkaar besmetten. Het kan ook uit zichzelf over gaan, en omdat jullie elkaar soms lang niet zien, heb je daarom waarschijnlijk geen last. Als jullie elkaar weer zien besmet hij je mogelijk opnieuw. Dus ook mijn advies, ga even langs de dokter.

label.Geplaatst op 2008-01-02 19:29:21


je moet aan je vriend vragen of hij zijn penis goed na spoel na het douchen,ik had dat ook dat kom door te veel zeep gebruiken,waar jou zuurte graad niet tegen kan.sucses

label.Geplaatst op 2008-05-27 11:51:56

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren