© 2024 solvo B.V.

Bruine afscheiding

Heej..vrijdag heb ik met me vriend gevreeën en sinds zaterdag heb ik last van bruine afscheiding. zou dit een infectie kunnen zijn of is het gewoon wat oud bloed? en de eerste 2 dagen had ik er ook wat dunne sliertjes bloed bij in zitten..


Hoi Sara, Zag jouw vraagje het is al een tijdje geleden dat je hem vroeg maar ik heb misschien een suggestie. Als je aan de pil bent en je bent niet stipt met het innemen ervan bijv. je bent hem sávonds vergeten en neemt hem 'smorgen in kan je ook die afscheiding krijgen. Ik heb dat bij mijn eigen dochter gezien die slikte Microgynon 30 maar moest hem echt wel elke avond op dezelfde tijd slikken . Deed ze dat niet dus bijvoorbeeld een 8 uur te "laat"dan kreeg ze ook die afscheiding. Niet alle mensen hebben dat maar jullie reageren gewoon heel snel daarop dus als je aan de Pil bent probeer hem b.v. elke avond om een uur 0f 10.00 in te nemen en de volgende avond weer om 10.00 uur enz. enz. groetjes Marjolein

label.Geplaatst op 2006-11-14 03:42:49

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren