© 2024 solvo B.V.

Cerazette (pil) en zwaarder worden

Ik gebruik sinds vorig jaar Cerazette en ben 5 kg. aangekomen. Ik krijgt het niet meer af.....ook al volg ik de strengste dieet. Mijn schoonzusje heeft precies hetzelfde. Zijn er nog meer dames die door Cerazette zwaarder zijn geworden en die het niet meer afkrijgen?????


Ik ben ruim 15 jaar geleden met de Diane pil begonnen en destijds veel aangekomen. Nu ben ik ongeveer anderhalf jaar geleden met de pil gestopt en binnen een maand of vier bijna 10 kilo kwijt geraakt zonder er ook maar iets voor te hoeven doen. Het zal per pil verschillen, maar mijn ervaring is dat er zeker verband kan zijn.

label.Geplaatst op 2003-06-06 23:18:36


ik heb de pil microgynon 30 en ik ben binnen driekwart jaar 10 kilo aangekomen en ik ben er mee gestopt en die kilo's vliegen eraf maar zoals er al gezegd is het is per pil verschillend! succes groetjes samantha

label.Geplaatst op 2003-08-29 13:44:06

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren