© 2024 solvo B.V.

Chemische castratie

Hallo, Ik ben een man van 37 met sexuele verlangens, die absoluut niet stroken met de verlangens van mijn vrouw. Daarom hebben we besloten te scheiden. Omdat dat nog een behoorlijke tijd in beslag neemt, is mijn vraag of ik me chemisch kan laten castreren, om zo van al mijn sexuele gevoelens af te komen. Dit is geen opwelling; hier denk ik al ruim 4 jaar over na. Het wordt tijd om actie te ondernemen. Vandaar mijn oproep. Groet, Mike


Jij hebt bepaalde verlangens die je vrouw niet heeft en jullie gaan scheiden....waarom dan nog zoiets als chemische castratie??Kun je zelf niet overweg met de verlangens die je hebt of gaat het om verlangens die niet uitgevoerd kunnen worden omdat ze strafbaar zijn ofzo? Ik zou anders eens gaan praten met je huisarts of een psycholoog .

label.Geplaatst op 2006-06-17 14:53:19

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren