© 2024 solvo B.V.

Chlamydia

Kan iemand mij helpen met het volgende?: Na aanleiding van heftige buikpijn en bloedingen ben ik naar de dokter gegaan, daar bleek dat ik chlamydia had, vervolgens heb ik mijn partner ingelicht waarna wij ook beide onze exen hebben ingelicht. Nou blijkt nadat 5 personen zich hebben laten testen dat ik de enige ben die het heeft....hoe is dat mogelijk? Daar mijn partner en ik over 5 weken in het huwelijk treden heeft dit thuis nogal wat discussies opgeleverd, is het mogelijk dat ookal had ik dit virus in mijn lichaam dat ik beide mijn ex-partner van 3 jaar en mijn huidige partner van 3 jaar niet heb kunnen besmetten? Mijn collegatje vertelde me een maand geleden dat zij besmet was met chlamydia en 3 weken later heb ik er opeens last van is het mogelijk dat zij mij op de een of andere wijze heeft besmet? Bij voorbaat dank Anoniempje


Hi Ellen, Ik ben benieuwd of je al weet hoe het kan dat niemand in je omgeving de soa had. Ik ben kort geleden getest en mijn vriend gaat binnekort. Ik ben nu ook positief getest maar mijn vriend zweert dat hij niet is vreemdgegaan. Mijn relatie staat op een diepte punt nu en ik zou graag willen weten of het mogelijk is dat ik de soa al had.

label.Geplaatst op 2007-12-21 02:56:51


Hoi Nicky, Het blijkt dat de test bij mijn man verkeerd was gedaan, ze hadden te weinig bloed of zo afgenomen en hij moest nog een x terugkomen waaruit bleek dat hij het ook had. Bij ons thuis is het een doodgezwegen onderwerp geworden omdat we allebei bij hoog en laag zweren trouw te zijn geweest aan elkaar, ook onze exen zweren niet besmet te zijn.... Er is dus nooit uitgekomen hoe we er aan gekomen zijn.... Ik wens je onwijs veel sterkte!

label.Geplaatst op 2007-12-21 14:00:01

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren