© 2024 solvo B.V.

Chlamydia en zwanger

Wie kan mij helpen met mijn onzekerheid??? Ik ben 24 wk zwanger en ik weet sinds een aantal maanden dat ik Chlamydia heb. De ziekte is op dit moment niet actief. Ik heb al 10 jaar dezelfde partner. Ik ben ook nooit behandeld omdat ik nooit heb geweten dat ik het heb. Er word verder niet moeilijk over gedaan, maar toch zijn er vragen die in mijn hoofd blijven rond spoken: * moet mijn partner niet ook getest worden? * kan mijn ongeboren kind het ook hebben? * moet ik nu niet behandeld worden? Ik vind het echt heel erg dat ik het heb en ik moet er best vaak aan denken. Ik weet ook niet war ik het van heb. Van mijn partner of van daarvoor. Ik heb wel wat onveilige contacten gehad, maar niet meer dan 3 of 4. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Liefs Jojo


Ik denk dat je partner wel degelijk behandelt moet worden. Wat betreft je kind, ik gok niet dat het het heeft, maar voor de zekerheid zal ik even langs de huisarts gaan met vragen, of de gynaecoloog. succes

label.Geplaatst op 2008-01-02 19:32:13

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren