© 2024 solvo B.V.

Cirkel: 1blaasontsteking- 2schimmelinfectie, 3 nu maanden pijn zonder oorzaak

Hallo allemaal, bij deze wil ik iedereen die denkt een oplossing te vinden voor mijn probleem oproepen te reageren op mijn bericht. 6 maanden geleden had ik een blaasontsteking. Daarna had ik er nog 3 of 4. Door de antibiothica kreeg ik uiteindelijk schimmelinfecties. Deze jeukten echter niet, maar deden pijn. Hier kreeg ik wel medicatie tegen maar die verzachtte de pijn alleen maar. Uit kweekjes in ziekenhuizen kwam echter (tegen de verwachting van mijn huisarts in) geen bevestiging van de diagnose schimmelinfectie. Ondertussen heb ik al meer dan 6 maanden pijn, zonder te weten wat ik precies heb. De uroloog in het ziekenhuis constateerde dat mijn nieren en blaas in orde zijn, maar dat ik een ontstoken/geirriteerd begin van mijn urinebuis heb. Hij denkt dat dit door sex komt/kan komen. Nu moet ik na elke keer dat ik sex heb gehad, een antibiothicapil innemen. Het gevaar hiervan is echter dat ik daardoor weer een schimmelinfectie krijg en bovendien heb ik (bijna) geen sex, want dit doet toch meestal te veel pijn. Op de afdeling gynaecologie kwam ook niks uit tests en kweekjes. Nu word ik door mijn huisarts doorverwezen naar een seksuoloog, en denkt mijn doktor dat het zelfs wel eens psychosomatische klachten kunnen zijn. Ik geloof hier echter niet zo in, want ik heb niet per se pijn als ik opgewonden raak/ aan sex denk of voorzichtig sex probeer te hebben. Het doet haast de hele dag pijn en soms ook weer niet. Dat is het vervelende. Het is ook geen chlamydia, daar ben ik ondertussen ook al 3 keer op getest. HELLLUPPP, ik wil er van af, weet niet wat ik heb en ben het zat. Ik wordt er half depressief van en het belemmerd mijn werk/privé/relatie, kortom mijn hele leven. Wie weet wat ik kan doen of wat er met mij aan de hand zou kunnen zijn? Alvast bedankt! Enough


Eigenlijk geef je indirect het antwoord zelf ook al. Als er inmiddels uit heel veel kweekjes geen bacterie of schimmel wordt gekweekt en antibiotica en anti-schimmelmedicijnen geen effect hebben gehad, zullen de klachten zeer waarschijnlijk ook wel niet door een bacterie of schimmel veroorzaakt worden. Je moet er dan ook op rekenen dat er geen duidelijke oorzaak gevonden kan worden voor je klachten. Daar ben je niet de enige in, dat gebeurt veel vaker, ook buiten de gynaecologie. Vaak is het zo bij dit soort klachten, dat het in de loop der tijd wel minder wordt.

label.Geplaatst op 2006-05-20 09:30:21

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren