© 2024 solvo B.V.

Clitoris

hoi allemaal, de vraag die bij mij onlangs oprees: kan een clitoris beschadigt raken door een (uitwendige) klap?


Hoy zelf, ik weet niet wat je precies bedoeld, ben je soms sexueel misbruikt?, normaal kan de clitoris niet beschadigt worden daarvoor licht hij tegoed beschermd,maar bij extreme situaties is natuurlijk alles mogelijk, groetjes laat nog eens wat van je horen. Kwast

label.Geplaatst op 2005-06-06 19:30:56


nee dat is niet mogelijk want het zit diep in de venus heuvel en is een knobbeltje wat wel kan is dat het besmet of vies kan raken van binnenuit.

label.Geplaatst op 2005-07-09 16:40:09


hoi kwast, bedankt voor je antwoord. ik ben niet seksueel misbruikt hoor, maar een jongen heeft daar een keer hard geslagen. volgensmij was het niet de bedoeling daar te slaan, maar goed, tis gebeurt. het deed wel veel pijn, maar heb daarna geen last meer gehad, groetjes vanzelf

label.Geplaatst op 2005-06-07 14:42:25


Nou Meneer Spiers, dat vind ik onzin. Als je met je benen wijd ligt,bloot, en je krijgt er een harde klap tegen aan, dan kan het wel degelijk pijn doen en opgezwolle worden, maar dat duurt maar een dagje of zo. Als het lang duurt, is het ontstoken.

label.Geplaatst op 2005-08-19 23:19:25


Ik denk niet dat het kan beschadigen, maar hooguit zeer gevoelig zijn. Kort na de klap en daarna nog. Misschien heb je er ook een beetje last van bij het plassen en afvegen. Voorzichtig mee omgaan dus,het is natuurlijk wel een gevoelig plekje.

label.Geplaatst op 2005-06-16 20:35:11


ik denk dat je daar inderdaad niks aan over heb gehouden. sowieso niet omdat je er nu geen last meer van heb. maar stel dat de pijn in de loop van tijd tog weer trug komt zou ik voor de zekerheid even met je arts praten. en er inderdaad voorzichtig mee omgaan ! sterkte.

label.Geplaatst op 2005-07-08 13:53:45

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren