© 2024 solvo B.V.

De pil

ik heb egt een vraagje, k heb voor het laats 27 Juni gemeenschap gehad. sindsdien ben k 2 keer ongesteld geworden. maar kan k dan tog zwanger zijn. k ben al sinds 1 mei aan de pil.


Waarom denk je dat als je de pil gebruikt en ongesteld geweest bent? Wat is er dan?

label.Geplaatst op 2004-08-25 17:16:01


het lijkt als k me buik induw. dat er dan wat verguift onder me navel.

label.Geplaatst op 2004-08-25 19:36:35


Dat voelt zo niet als je zwanger bent.

label.Geplaatst op 2004-08-25 20:08:09


hoe voelt dat wel dan ? en na hoeveel maande kan je het dan egt merke ? en vanaf wanneer krijge de meeste mense laast van misselijkheid ens ?

label.Geplaatst op 2004-08-25 20:12:48


Ik heb 4 kinderen gehad,en 5 keer zwanger geweest,en ben maar bij 1 kind misselijk geweest.Bij 4 dus niet, merkte ik de eerste 3 maanden niks, alleen mijn borsten. Je borsten worden wat groter en voelen gespannen aan,je tepels worden donkerder van kleur, in het begin merkte ik meestal niks, behalve bij 1 kind dus de eerste 3 maanden smorgens misselijk. Tussen de 18 en 22 weken voel je gekriebel, net of er een muisje in je buik trappelt en dat wordt steeds groter en erger. Trouwens een heerlijk gevoel. Je buik wordt ook dikker, maar dat is na ongeveer 3 maanden steeds ietsjes dikker, tot je het gevoel hebt dat je uit elkaar barst :) en dan komt het kindje eruit. Maar als jij de pil gebruikt en ongesteld bent geweest zal je niet zwanger zijn, denk ik. Sommige vrouwen hebben als ze ongeveer 4 weken zwanger zijn een innestelinksbloedinkje, dat schijnt op lichtelijke menstruatie te lijken, maar ik heb dat nog nooit gehad. En als je een miskraam krijgt, bv bij tweeenhalve maand, dan krijg je krampen en bloedingen en dan komt het eruit. Maar meestal is de vrucht dan toch niet goed.

label.Geplaatst op 2004-08-25 20:21:16

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren