© 2024 solvo B.V.

De pil en antibiotica!! wie kan hier antwoord op geven???

Hoi, Heb ff een vraagje, heb een paar maand geleden gevreen zonder condoom (slik wel de pil)> Zondag ochtend(tweede week van de strip) had ik voor het laatst gevreen en donderdag(laatste week van de strip) ben ik met de kuur begonnen. In de stopweek werd ik een dag later pas ongesteld en een stuk minder vanaf die tijd ben ik het een dag later en minder (ben na die tijd 3x weer ongesteld geweest) Kan mij iemand vertellen of dit aan de antibiotica kan liggen of dat het heel normaal is dat je menstruatie veranderd of dat ik een test zou moeten doen?? Ik hoop echt dat iemand weet wat het is en wat ik evt moet doen Alvast bedankt! gr kiron


Nou, als je daarna weer 3 keer ongesteld bent geweest is het toch goed? In mijn "menstruatiecarriere" verschilde het ook wel een dag of een paar dagen of in hevigheid of zo, noem maar op. Het is nooit precies het zelfde. En als je ouder wordt, boven de 40jr verschilt het helemaal telkens. Dus ik denk dat het gewoon is bij jou hoor. Succes!

label.Geplaatst op 2005-10-27 22:35:39


als je zondags het laatst sex hebt gehad en daarna donderdag met de kuur bent begonnen kun je niet onveilig zijn geweest door de kuur. er zit 4 dagen tussen, het sperma leeft dan niet meer. na de kuur moet je nog 2 weken extra veiligheid (een condoom) gebruiken voor de pil weer goed werkt. als je in deze periode geen sex meer hebt gehad is er dus niks aan de hand. wat aimee schrijft over verschillen in hevigheid gedurende de maanden/jaren is inderdaad ook zo. groetjes

label.Geplaatst op 2005-10-28 00:20:46


bedankt voor jullie reactie stelt me in ieder geval wat gerust ik begon al allemaal dingen te voelen, maar dat komt denk ik ook omdat ik me er gigantisch druk over zat te maken. gr kyron

label.Geplaatst op 2005-10-28 01:15:52

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren