© 2024 solvo B.V.

Doorslikken met de pil

Ik slik nu al ongeveer 10 jaar de pil, femodeen. Op vijdag wordt ik altijd ongesteld. Nu ga ik maadag 11 aug, op vakantie, eigenlijk zou ik die vrijdag ervoor ongesteld worden. Wat kan ik nu het beste doen? Doorslikken, en voor hoe lang dan? Of eerder stoppen met de pil? Hoe gaat dat dan te werk? Ik ben nog nooit in deze situatie gewwest. Groetjes


Je stopt geen week met de pil, maar als je bijvoorbeeld op vrijdag de laatste pil van de strip slikt, dan pak je de eerste pil van de nieuwe strip op zaterdag. Deze strip helemaal doorslikken(3 weken) en dan net als normaal een week stoppen. Dan wordt je gewoon weer ongesteld, mischien iets heviger en pijnlijker. Fijne vakantie!!

label.Geplaatst op 2003-06-27 13:17:43

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren