© 2024 solvo B.V.

Doorslikken van pil

hallo, ik zit erg met een probleem en ik moet eigelijk heel snel een antwoord krijgen. Ik zit namelijk met het volgende probleem, ik slik de pil (mcrogynon 30 ofzoiets ) en ik slik bijna nooit de pil door. Vorige maand heb ik de pil doorgeslikt en ik was van plan dat deze maand niet weer te doen. Maar omdat ik donderdag ongesteld moest worden en mij dat niet zo goed uitkwam, heb ik hem tot en met zondag (die daarop volgde) doorgeslikt. IN deze periode heb ik nog sex gehad.. Ook uhmm geneukt dus.. (in de periode van donderdag tot en met zondag) NOu is mijn vraag, als ik nu stop(maandag), en dus begin met de stopweek, heb ik dan kans op zwangerschap? of moet ik de pil nu gewoon weer een maand door blijven slikken, om te zorgen dat ik geen kans op zwangerschap heb? En dan nog een klein vraagje.. als ik nu zou kunnen stoppen, en ik word gewoon ongesteld, is dat dan ook meteen het bewijs dat ik niet zwanger ben? of kan ik dat de volgende ongesteldheid pas zien ? Please ik zit hier heel erg mee, zouden jullie mij zo snel mogelijk aan een antwoord willen helpen? Groetjes Floor


ik weet er nier erg veel van maar op je 2de stukje wel, je kunt bij je volgende menstruatie nog niet zien of je zwanger bent, deze kan gewoon door gaan terwijl je zwanger bent. op je eerste vraag kan ik geen andwoord geven, sorry. ga voor alle zekerheid naar de huisarts zodat je het zeker weet. met vriendelinke groet, dimitri

label.Geplaatst op 2005-05-16 14:11:24


de pil zorgt er voor dat uw niet ongesteld raakt dus ook niet zwanger raakt zie de bijsluiter. mocht u geen vertrouwen hebben en denken ik word zwanger als ik stop koop dan een zwangerschapstest en probeer deze uit wanneer u de pil nog steeds gebruikt en als u stopt gebruik dan nog eens de zwanger schap test als controle. mocht u nog meer zekerheid willen hebben dat u niet zwanger wilt worden kunt u altijd morning after pil gebruiken raad pleeg uw huisarts.

label.Geplaatst op 2005-07-09 17:03:26


ik weet niet of je er nu nog iets aan hebt, maar voor de volgende keer misschien. als je na de strip de pil door slikt omdat de ongesteldheid op dat moment niet uitkomt kun je gewoon stoppen na een aantal pillen, je bent gewoon veilig (als je hem wel elke dag slikt natuurlijk). je kunt ook de hele strip doorslikken.je kunt zelf bepalen wanneer je stopweek is dus.

label.Geplaatst op 2005-06-07 12:39:20

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren