© 2024 solvo B.V.

Droge huid op m\'n penis

Hallo, Ik heb last van een dorge huid op m\'n penis. Bij een stijve penis heeft m\'n eikel een dorge wit kleurige huid. en niet stijf heb ik rode plekjes op m\'n eikel. Heb ook een sneetje op mn penis. heb alleen maar veilige seks gehad dus een soa kan het niet zijn. Heb zelf totaal geen idee wat dit is.. Als iemand wel weet wat dit is en hoe ik dit weg kan krijgen ben ik er zeer dankbaar voor.


Hallo beste 123, Je kan van jezelf niet met 100% zekerheid zeggen dat je geen SOA hebt. Mijn advies is laat je testen; zo snel mogelijk. Natuurlijk het iets onschuldigs zijn, maar het is belangrijk om iets ernstigs uit te sluiten. Gelukkig zijn veel soa's te verhelpen zolang je er maar op tijd bij bent. Gr. Mustafa Alamyar

label.Geplaatst op 2010-07-22 23:31:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren