© 2024 solvo B.V.

Effect medicatie partner tijdens vrijen

Mijn partner waar ik geregeld mee vrij is in behandeling bij een psychiatrische inrichting. Momenteel slikt zij dagelijks anti-depresiva en anti-psychotica. Is het mogelijk dat tijdens het vrijen cq bij lichamelijk contact, die medicatie in mijn systeem terecht kan komen? Na het vrijen met haar voel ik me heel anders; beetje onrustig, opgejaagd, e.d. Kan iemand mij een antwoord hierop geven? Bvd


Nee, dat kan niet. Maar als je met iemand vrijt ben je intiem en sta je open voor de ander, ben je betrokken bij de ander. Dit kan betekenen dat je de emoties van de ander overneemt. Dat je de onrust, de spanning de opgejaagdheid overneemt van de ander. Het is de kunst om net ietsje minder symbiotisch met je partner te zijn. Hoe voelt je partner zich na het vrijen? Misschien is deze wel een stuk rustiger en onspannen en heeft deze jouw gevoelens opgezogen?

label.Geplaatst op 2007-11-26 16:53:20

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren