© 2024 solvo B.V.

Erectieprobleem?

Hey allemaal, Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend, echter ligt hij nog in scheiding en is het huis nog niet verkocht. Ik weet dat wanneer je zorgen hebt, stress, te veel alcohol, schuldgevoelens etc etc geen erectie/of een halve kunt krijgen. Nu gaat het steeds een stukje beter en is de seks erg fijn. Nu is het zo dat zijn penis in het begin heel erg hard is. Wanneer ik hem bevredig (op welke manier dan ook)wordt zijn penis iets slapper. Heeft dit ook te maken met al het gedoe rondom de scheiding of kan dit liggen omdat hij al wat ouder is (40)? Of is er misschien iets anders aan de hand? Wij maken ons er niet echt druk om, maar een harde penis is toch wel fijner ;-) Groetjes Toys


Ja, ik denk dat het inderdaad te maken heeft met zijn stress en dat gedoe rond die scheiding, want dat de leeftijd invloed heeft op de hardheid van de penis is meestal na zijn 50ste, en niet bij iedere man hoor, maar het is bekend dat mannen na de 50jr vaak niet elke dag meer zo'n harde penis hebben als toen ze jonger waren, dus omdat hij pas 40 is, denk ik zelf da het te maken heeft met al dat gedoe wat hij heeft. Over een tijdje zal het wel beter gaan, als hij weer rust heeft in zijn leven. En het sexleven dan spannend zien te houden he? Maar dat zal je wel weten...... hihihi Succes en probeer het niet zo te laten merken aan hem, des te sneller is zoiets meestal opgelost. Met name als je hem het gevoel geeft dat hij een fantastische minnaar is (das goed voor zijn zelfvertrouwen) Groetjes Aimee

label.Geplaatst op 2005-11-29 22:03:55


Dank je wel Aimee voor je reactie!! We doen het lekker rustig aan en het gaat steeds een stukje beter! Groetjes Toys

label.Geplaatst op 2005-11-30 09:09:23


Toys, Als man kan ik zeggen dat ik het bijna eens ben met Aimee. Ik wil er een kleinigheid aan toevoegen. Na een orgasme neemt de hardheid van een penis wel degelijk iets af. Dat zal van persoon tot persoon verschillen. Vergelijk het maar met een bus met afwasmiddel. Als je er in geknepen hebt en het sop spuit eruit duurt het ook even voor de bus zijn strakke vorm terug heeft. Daarnaast ben ik van overtuigd dat je sex optimaal is als het tussen je oren optimaal functioneert. Verder wens ik jullie veel geluk en plezier met elkaar. M aak er iets moois van.

label.Geplaatst op 2005-11-30 21:56:22


Hallo Nak, Dank voor je reactie. Echter bedoel ik niet de hardheid van de penis na het orgasme maar de penis wordt slapper voordat wij met de seks beginnen... Groetjes Toys

label.Geplaatst op 2005-12-01 08:29:01


Da's nogal merkwaardig Toys. Persoonlijk denk ik dat stress en zo er weinig mee te maken heeft, is HET eigenlijk niet een moment waarop passie allesoverheersend wordt en je alles vergeet (tenminste als je er genoeg naar verlangt). Een plots de kop opstekend, krachtig schuldgevoel zou het misschien kunnen zijn. Leuk om te horen is dit niet, maar een andere verklaring kan ik zo gauw niet bedenken, vooral ook niet omdat je met 40 nog steeds in de bloei van je sexuele krachten bent. Bemoedigend is natuurlijk wel dat het beetje bij beetje beter gaat. Hoe zeer je vriend jullie relatie op prijs stelt valt wellicht ook af te meten aan de duur van het naspel. Hoe korter het naspel, des te minder hij werkelijk in jou geinteresseerd is (om het maar op zeer botte wijze te zeggen).

label.Geplaatst op 2005-12-02 20:06:46


Okee, Robbie, dan houdt mijn man (waar ik al 27 jaar gelukkig mee getrouwd ben) dus niet van mij, als dat te meten is aan het naspel. (hahahaha, nou gelukkig heeft dat er niks mee te maken) Nooit een naspel gehad, hoeft voor mij eigenlijk ook niet hoor.......... maar das persoonlijk. Volgens mijn man heeft stress wel degelijk invloed op de stijfheid van \\\'s mans penis. Want bij haar man zit de stress wel erg diep, en hoeft het echt niet persé een schuldgevoel te zijn denk ik en denkt mijn man, net zoals hij best heel erg veel van haar kan houden zonder een \\\"naspel\\\" te doen. (misschien heeft zij helemaal geen zin in een naspel, kan ook nog) Okee, voorspel moet wel om een man op te winden, maar wist je dat er zat vrouwen zijn die een voorspel maar vervelend vinden? Die ken ik ook. Dus waarom zou iedere vrouw dan gediend zijn van een naspel? En, als man ben je op je 18de in de bloei van de sexuele krachten, das wetenschappelijk bewezen. En echt niet op je 40ste. Vandaar al die jonge gigolo\\\'s.

label.Geplaatst op 2005-12-05 17:04:51


Mijn vriend (40) had ongeveer hetzelfde probleem, nl. halverwege de sex werd hij slap. Hij baalde er zelf van, want hij zei nog wel opgewonden te zijn. Ik baalde er trouwens ook van, terwijl we verder heel gek op elkaar zijn en ook al een tijdje samen zijn. Stress of schuldgevoel spelen geen rol. Hij is naar de dokter geweest, maar er was geen lichamelijke oorzaak te vinden. Daarna therapie, maar dat was het ook niet. Nu gebruikt hij erectiepillen die hij bestelt via de internetdokter en vergoed krijgt van de verzekering. Het probleem is niet verholpen, maar wij hebben nu heerlijke sex!

label.Geplaatst op 2005-12-20 02:24:26


Hoi S-je, Thanks voor je berichtje. Wij hebben vorige week ook de erectiepil geprobeerd en het was inderdaad super. Als je ze wilt bestellen via de internetdokter heb je dan een recept nodig en hoe kom ik erachter of ze vergoed worden? Ik hoor graag van je. Groetjes Toys!

label.Geplaatst op 2005-12-22 08:09:45


Hey Allemaal, Dank voor al jullie reacties. Wij hebben nu ook de erectiepil geprobeerd en de seks is super. Een echte oplossing is het niet maar zo kunnen we beide van de seks genieten. Gr Toys!

label.Geplaatst op 2005-12-29 08:50:45

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren