© 2024 solvo B.V.

Extreem lang ongesteld na beginnen met pil

Hoi mensen, Ik ben nu al 10 dagen ongesteld nadat ik op dag 1 voor het eerst begonnen ben met de pil. ( heb daarvoor al wel een andere pil gehad maar was er even een jaar mee gestopt.. ) Normaal ben ik het altijd maar 4 dagen ofzo en nu ziet het er naar uit dat het voorlopig niet meer ophoudt! Ik wil liever dat het vandaag nog stopt dan morgen.. wat moet ik doen?


Hoi Marije. Misschien dat deze pil te licht is voor je. Gewoon een andere pil vragen aan de huisarts en anders misschien de mirenaspiraal overwegen. Sinds ik die 4 jaar geleden heb laten inbrengen ben ik niet meer ongesteld geweest en dat is heeerlijk.Ik weet wat het is om zo lang ongesteld te zijn. Ben daarvoor gecuretteerd maar toen zelfs dat na 3 maanden niet hielp en alles op nieuw begon heb ik op aanraden van de gynaecoloog de mirena genomen en dat gaat dus erg goed nu al sinds 4 jaar. Succes en sterkte ermee dat kun je wel gebruiken.

label.Geplaatst op 2008-09-17 19:05:51

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren