© 2024 solvo B.V.

Geen afscheiding meer

Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje wat ik buiten de huisarts om hoop te kunnen oplossen. Vorige week heb ik gezwommen (in chloorwater natuurlijk) en de volgende dag was mijn vagina van buiten geirriteerd en jeukerig. Het werd steeds erger en nu is het nog steeds. Maar ik heb het idee dat het komt omdat ik geen afscheiding meer heb dat het daardoor droog wordt, gaat schuren en geirriteerd raakt. Weet iemand of er bij de apotheek of supermarkt of iets dergelijks ook middeltjes tegen zijn? werkt dat lactycad of hoe heet dat spul bijvoorbeeld tegen \"droge vagina\"? alvast bedankt voor reacties!


je kunt altijd lactacyd proberen een paar dagen. als het niet verbeterd zul je toch even naar de huisarts moeten gaan, misschien is er dan toch iets anders aan de hand. verder katoenen geen strak ondergoed en geen inlegkruisjes. groetjes

label.Geplaatst op 2006-07-09 19:48:25

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren