© 2024 solvo B.V.

Geen gevoel bij klaarkomen

Ik ben 38 jaar en heb de laatste jaren geen zalig gevoel meer als ik klaarkom. Ik heb goede sex met mijn vrouw, heb geen problemen met het krijgen van een erectie, doch wanneer ik klaarkom en de sperma wordt uitgedreven voel ik niets. Heb ik een medisch probleem ? Wat kan ik hieraan doen ? Tot welk soort arts went ik mij het best ?


Hoi Rik, Ik zag dit toevallig staan en heb even voor je rondgekeken. Als ik de meeste verhalen zo lees zijn er meer mannen en jongens die problemen hebben hiermee. Je zult in elk geval altijd eerst naar de huisarts moeten, aangezien alleen deze een verwijsbrief voor je op moet stellen. Aangezien ik de geschiedenis hierachter niet ken, zal ik ook niet raden. Het is of een psychische dan wel lichamelijk probleem. Erectieproblemen kunnen door verscheidene psychische factoren worden beïnvloed. In dat geval zal een huisarts je waarschijnlijk doorsturen naar een seksuoloog. Lichamelijk is er ook een verklaring, maar die kan ik zo niet geven (op komen). Groet Luuk

label.Geplaatst op 2009-06-27 00:06:08

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren