© 2024 solvo B.V.

Geen zin in sex en Fevarine

Ik slik al enkele jaren Fevarine en heb sindsdien ook weinig tot geen behoefte meer aan sex. Volgens het Riagg kan dit niet komen door de Fevarine maar op internet ontdekte ik wel dat Fevarine wordt voorgeschreven bij seksverslaving. Heeft iemand ook deze ervaring of moet ik het toch in een andere hoek gaan zoeken?


Volgens mij is het bij andere AD's ook wel een "bijwerking"... geen zin in sex. Maar misschien staat dat niet als bijwerking omschreven... je hoort t wel vaker. Misschien zijn daar de meningen net zo over verdeeld als bij de discussie over gewichtstoename icm AD's

label.Geplaatst op 2003-08-28 15:43:47


Ik heb ook een tijdje Fevarine geslikt, en toen had ik ook geen zin in sex. Volgens mijn therapeut kwam dat inderdaad niet door de Fevarine, maar wel door het feit dat ik depressief was. Dan heb je namelijk over het algemeen niet zoveel zin om dingen te ondernemen. Nu ik andere anti-depressiva heb, en me een stuk beter voel, zijn mijn lusten ook weer toegenomen! Sterkte en groetjes van Karin

label.Geplaatst op 2004-02-05 11:28:07


hoi het ligt eraan de zin erin is minder geworden maar door het slikken van deze medicatie voel ik me wel beter en dat wil ook wat zeggen maar hebben jullie ook zoveel gewichtstoename gehad en gemerkt dat je zeer weinig je emoties kunt tonen gr miranda66

label.Geplaatst op 2005-06-13 22:56:23

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren