© 2024 solvo B.V.

Geen zin in sex na bevalling

Na de geboorte van mijn eerste kindje heb ik al mijn zin in sex verloren. Ik had daarvoor altijd wel zin en tijdens de zwangerschap was er niets aan de hand. Ik weet dat het wel normaal is allemaal maar het duurt nu al 9 maanden...Mijn vriend dringt zich niet op ofzo maar schuldig voel ik mij toch wel. Ik kan mijn hoofd niet leeg maken om ontspannen te sexen. Ik ben veel te veel met mijn kindje en het hele huishouden etc in de weer. Misschien zit ik teveel in de moederrol en voel ik mij niet echt vrouw en sexy. Heel vervelend allemaal. En tegen mijn zin in doen zie ik al helemaal niet zitten dan wordt het nog een groter probleem. Ik ben wel bang voor het feit van uitstel komt afstel... Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes lilly


Hallo Lilly Wat jij schrijft kampen veel vrouwen mee hoor,en voelen zich daarbij ook te kort schieten tegen over hun partner. Vooral na een bevalling is alles in je lijf ook best veranderd zeker wat hormonen betreft het kost je dan ook bijna een jaar om weer een beetje de oude te zijn en ontzwangerd te zijn. vooral als je bevalling niet helemaal lekker ging ook en kunst verlossing is geweest kunnen sexuele gevoelens op een laag pitje staan. Daarbij als je lang borstvoeding hebt gegeven of nog geeft kan je vagina watdroger zijn ook door hormonen. Niet er over in zitten ,gaat echt allemaal wel weer goed komen ook groetjes Noah

label.Geplaatst op 2005-05-23 23:45:52


als ik het goed begijp zit u in 2 strijd de ene kant wilt u dolgraag voor uw kindje zorgen en moeder zijn, en de ene kant wilt u niet uw vriend in de steek laten en voeld u zich bij hem een jonge vrouw, heeft u al met uw vriend gepraat hier over naar een oplossing, en ja als te veel stress hebt vanwege u kind dan lukt dat inderdaad niet zo meschien is een goede nacht rust wel een oplossing, en vraag uw huis arts om respedal 1mg of oxzazepan deze medicijnen werken ontspanned en kalmerend zodat u minder gestrest bent hier door.

label.Geplaatst op 2005-07-09 16:54:34


Ja,veel vrouwen hebben even een tijd geen zin in sex, vooral als je er nog bij moet werken ook. Je bent gewoon te moe. En voor sex moet je ontspannen zijn, en niet vanalles aan je hoofd hebben, en na een bevalling heb je het heel druk met je baby. Heel logisch.

label.Geplaatst op 2005-05-25 09:19:35


Wat een onzin W Spiers om gelijk pillen te gaan vragen aan de dokter als je geen zin hebt in sex na een bevalling. Er zijn duizenden vrouwen die geen zin hebben in sex na een bevalling. Dat is heel normaal. Om dan gelijk pillen te gaan silkken. Als ze seresta gaat slikken wordt ze nog duffer en heeft ze helemaal geen zin meer, wil ze nog meer slapen. Haar lichaam moet herstellen en dat duurt vaak lang, vooral als je druk bent. Ik vind dat een man best rekening met zijn vrouw mag houden dat ze na een bevalling oververmoeid is de eerste maanden. Als je pillen gaat slikken dan is dat ook nog eens slecht voor de melk, komt allemaal in je melk, die troep, dus krijgt de baby dat ook binnen, lekker gezond voor je kind, maar niet heus. Laat de natuur gewoon even z'n gang gaan, en zo veel mogelijk rust nemen. Geen pillen.

label.Geplaatst op 2005-08-08 21:47:44


hoi hoi, vreselijk hé?! En de andere reacties zijn ook helemaal waar. Je bent ook moe en met van alles bezig en als het eigenlijk zover is dan klap het als het ware "dicht", erg vervelend. Mijn ervaring is het bespreekbaar maken met jouw partner. Zeggen tegen hem/haar hoe jij je voelt en voordat je het in de gaten hebt gebeurd het. Dus advies, uit jouw gevoel rond negen uur uit. Tegen die tijd dat het tien uur is dan liggen jullie dicht tegen elkaar aan. IJs is al gebroken en in het kleine vijf minuten dat je nog fit en wakker voelt gaat er van alles gebeuren. Dat je nog niet aantrekkelijk uitziet wordt overspoelt met HET gevoel. Raak je zelf bijvoorbeeld tijdens het vrijen ook aan en als je weet dat hij/zij iets erg lekker vind dan kan je dat ook even doen. En alles niet helpt dan vraag je om een vriendje op batterij. Iedereen heeft zo een en je hoeft je daar helemaal niet om te schamen, het is gewoon lekker! Succes en als je het wilt laat het daarna weten of het is gelukt.

label.Geplaatst op 2005-06-04 14:07:04

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren