© 2024 solvo B.V.

Geklungeld met diane-35 pil

Slik al langere tijd (15jr.)de diane-35 pil en ook ik kreeg opeens vorig jaar de merkloze variant!Heb wat meer klachten dan normaal na wisseling,maar arts deelt deze mening niet..Momenteel heb ik er nog een probleem bij, heb lopen klungelen met mijn pil(geen seks gehad) en ben niet met pil begonnen na stopweek?Dacht dat ik weer kon beginnen op eerste dag van menstruatie,maar die blijft nu al 2 mnd. uit en weet niet wat ik moet!!!Maak me een beetje zorgen,helemaal als ik reacties op internet lees over deze pil,please reageer

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren