© 2024 solvo B.V.

Gestopt met de pil

Hallo ik ben sinds drie dagen gestopt met de pil, omdat na 10 jaar microgon 30 te slikken ik weleens wil weten wat mijn lichaam doet zonder hormonen. Maar het valt tegen, ik heb last van een zere rug, hoofdpijn, buikpijn kloppen deze bijwerkingen en is er iemand die hier ervaring mee heeft?


Hoi, ik had echt nergens last van! Ben mooier, beter, meer ongesteld dan toen. Ik heb M30 15 jaar geslikt en ben blij dat ik eraf ben (verder fijne pil hoor, heb ook andere geprobeerd, maar M30 vind ik de fijnste/beste). Heb nu wel dat ik hoofdpijn (zo'n stekende, niet te stoppen met paracetamol) heb, niet eens altijd, als ik ongesteld moet worden, dus een dag (soms 2). Mocht je huisarts telefonisch spreekuur hebben, zou ik hem eens bellen.

label.Geplaatst op 2006-10-16 00:17:29

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren