© 2024 solvo B.V.

Gestopt..

Hai, Ik ben gestopt met de prikpil. Ik zou hem 20 Oktober hebben moeten halen. Ik heb de prikpil 9 maanden gebruikt. Nu heb ik gevoelige borsten en mijn tepels doen zeer als ze aangeraakt worden. Ik heb ook ongesteldheidpijn maar ik vloei alleen witte afscheiding. Is dit een uitwerking van de prikpil? Van de dokter heb ik begrepen dat het 8 á 18 maanden kan duren eer je weer vruchtbaar bent en je ongesteldheid weer opgang komt. Dus zwanger zou ik niet kunnen zijn! Heeft iemand ervaring hiermee na het stoppen van de prikpil?


Hoi, De dokter zegt dat het zo lang kan duren maar dat hoeft dus niet bij jou het geval te zijn. Jij kan gelijk wel weer vruchtbaar zijn ieder mens is tenslotte verschillend. in het begin van mijn zwangerschappen had ik dus wel de zelfde klachten als jij. Meestal wist ik dan ook al heel vroeg dat ik zwanger was. Mijn borsten deden altijd heel snel zeer. Dus voor de zekerheid toch maar even testen denk ik. Groetjes

label.Geplaatst op 2004-11-24 21:59:24

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren