© 2024 solvo B.V.

Gezwollen schaamlip!! help!

Ik had de laatste tijd al last van jeuk rondom me vagina, heb ook al keer eerder een schimmelinfectie gehad maar wanneer ik met intieme wasemulsie waste dan ging het altijd snel over.. Nu ging het ook steeds beter weer.. Tot dat ik vannacht wakker werd met super erge jeuk en heb toen waarschijnlijk veelste hard gekrabd.. En tot mijn grote schrik is nu 1 schaamlip helemaal opgezwollen.. Pleaz help me wat dit is.. Ik wil liever niet naar de huisarts..


Je zegt het zelf al, veelte hard gekrabd. Schaamstreken zijn wel gevoelig voor enig ruwe behandeling. Als het binnen een week nog niet over is langs je huisarts (en nee niet bang zijn gewoon gaan) Of je kunt een afspraak maken bij de gynaecoloog.

label.Geplaatst op 2006-02-10 14:22:11


De huisarts zal voldoende zijn. Deze zal je om zoiets niet doorverwijzen naar een gyneacoloog. Het zal geirriteerd zijn, en als je er af blijft gaat het waarschijnlijk vanzelf over. Duurt een weekje of zo.

label.Geplaatst op 2006-03-12 13:12:14

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren