© 2024 solvo B.V.

Grijze haar

Help! Ik ben me net een hoedje geschrokken, nl: ik ben 46 jr., en ik zag, bij het douchen een grijze haar tussen mijn benen. Het valt natuurlijk op, omdat ik een donkere haarkleur heb. Ik heb \'m er uit getrokken. Maar mijn vraag is : is dit normaal? En wordt het straks bij het klimmen der jaren geheel grijs tussen de benen? Ik moet er niet aan denken. Heeft u dat ook? Ik zie er verder nog zo jong uit, en op mijn hoofd heb ik er maar een paar, die verf ik. Groetjes, Aimee


tja, ook dat haar wordt grijs, het is heel normaal en komt bij alle mensen vroeg of laat voor. Je kan natuurlijk in eerste instantie de haar trekken, maar op den duur is daar geen trekken meer tegen aan. Ik denk dat het gewoon iets is wat je zult moeten gaan accepteren. Groeten Norah

label.Geplaatst op 2003-09-08 19:25:08


Dank voor je reactie. Misschien is dit de reden waarom ik steeds meer vrouwen van boven de 50 zie die altijd donker waren, maar ineens hun haar blonderen, dan valt het contrast niet zo op. Maar blond staat mij niet. Het lijkt me voor een man zo'n afknapper, als hij tegen een grijze poes moet aankijken.........

label.Geplaatst op 2003-09-09 10:50:14


Ik hoorde van een vriendin, dat al je haar grijs wordt als je oud bent, of het valt uit, nou, leuk is anders....

label.Geplaatst op 2003-10-07 20:59:57


Inderdaad ook daar wordt je grijs!! Oplossing: scheren! Staat nog sexy ook! Veel plezier.

label.Geplaatst op 2003-10-10 17:51:46


Ja, maar dat vind jij misschien sexy, maar mijn man walgt van geschoren vrouwen...... dus, dat is voor mij geen optie

label.Geplaatst op 2003-10-10 19:52:27


Wat wil je nu eigenlijk horen dan?? je man weet toch dat je ouder wordt is dat dan zo erg?? Hij zal ook wel ergens een grijze haar hebben of krijgen het hoort er gewoon bij snap ook niet dat je je daar zo druk over kunt maken ,sorry hoor maar dan zijn er wel andere dingen

label.Geplaatst op 2003-12-08 22:44:17


Er zijn ook andere dingen. maar hier mag je toch dit soort vragen stellen? Ik was gewoon benieuwd of anderen dat ook hebben.Ik zie nl nooit andere vrouwen op dat plekje. Maar dat jij zo gepiekeerd bent, komt zeker omdat jou poesje helemaal grijs is, nou, sorry hoor, ik wil niemand kwetsen, ik baalde er alleen van, en wat ik wil horen? Gewoon, of anderen dat ook hebben of hoe dat gaat als je ouder bent. Ik vind het een vreemd gezicht, een grijze haar tussen het zwart, valt erg op. Als je blond bent niet, maar als je donker bent dus wel. Maar sorry als ik jou ermee gekwetst heb en niet alleen over de kanker van mijn dochter en broer praat de hele dag!

label.Geplaatst op 2003-12-18 11:20:49


Wie is hier nu op zijn teentjes getrapt dan ?? jij toch zeker ik in ieder geval niet Noah

label.Geplaatst op 2004-05-25 22:18:18

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren