© 2024 solvo B.V.

Hangende teelballen

hey Ik heb een klein probleem, ik heb namelijk hangende teelballen. De linkse hangt nog iets lager als de rechtse. Als ik het koud heb of naar het toilet moet voor grote boodschap heb ik dit niet, dan zijn ze mooi in een bolvorm. Is dit op een of andere manier te verhelpen, of tegen te gaan? Alvast bedankt voor jullie hulp.


het is normaal dat de ballen hangen. ze hangen van het lichaam af omdat de temperatuur anders te hoog is voor de zaadcellen, zo blijven ze beter. in bepaalde omstandigheden zoals je zelf al beschreef trekken ze omhoog. als het koud is bijvoorbeeld hebben ze juist weer meer temperatuurr nodig van het lichaam. geen zorgen maken dus, is heel normaal. groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-11 19:06:38


Het is de bedoeling dat ze altijd naar boven trekken, mooie bolvorm maken dus. Hangende ballen zien er niet mooi uit en het is bovendien nog eens erg vervelend. Ik weet ook dat ik nog al een behoorlijk hoge lichaamstemperatuur heb. Iets boven de 37°. Ik dacht zelf ook al dat dit de oorzaak hiervan was. Maar kan dit kwaad en zou het komen dat die zo hoog is?

label.Geplaatst op 2007-03-11 20:19:03


sommige mensen hebben van zichzelf een iets hogere temperatuur. het kan zijn dat je ballen hierdoor wat meer hangen inderdaad. het kan volgens mij geen kwaad, ook al vind je het misschien vervelend en minder mooi. als je altijd een iets hogere temperatuur hebt gehad zou ik me geen zorgen maken. groetjes

label.Geplaatst op 2007-03-16 18:00:56


Waar maak jij je zorgen over? Ze hangen bij elke man! Ben je er niet tevreden mee, bind er dan wat ijsklontjes tegen. Of zorg dat je veel schrikt, dan krimpen ze namelijk ook tot bolvorm.

label.Geplaatst op 2007-05-10 21:10:29

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren