© 2024 solvo B.V.

Heb een dringend vraagje!!!

Hallo allemaal... Ik ben een meisje van 15 jaar. Ik heb een vraagje over iets wat me niet echt \'normaal\'lijkt: Als ik mijn clitoris stimuleer dan kom ik klaar met schokken... Is dat normaal? Het klinkt misschien stom maar ik weet het liet... Die schokken gaan door heel mijn lichaam... Ik vind het een beetje raar en schaam me er een klein beetje voor... Kan iemand me helpen please? Groetjes Sousy


Ja, dat is normaal. Zo gaat dat dus ;) En je hoeft je toch niet te schamen, want niemand ziet het toch? Veel vrouwen schamen zich, en daarom komen vrouwen vaak moeilijk klaar in het bijzijn van hun man, of ze hebben er een paar wijntjes oor nodig of zo.Of ze doen net als of. Het is nogal iets intiems, toch?

label.Geplaatst op 2005-09-30 23:35:48


Ja het is zeker intiem... Maar ik ben bang dat als ik bijvoorbeeld seks met mijn vriendje ga hebben dat ik ook van die schokken heb... Maar het is wel normaal dan? Hebben alle vrouwen dat of niet? Alvast bedankt... Groetjes Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-04 18:28:50


Ja, dat hebben alle vrouwen. Maar de ene vrouw kan zich makkelijker ontspannen met haar man erbij dan de andere vrouw. Ik kan het ook niet zo makkelijk.

label.Geplaatst op 2005-10-04 21:10:46


Hier begrijp ik weinig van. Heb nog NOOIT meegemaakt dat een vrouw tijdens een orgasme NIET schokte. Dat schokken is toch het gevolg van die diepe en heerlijke ontlading. Dacht altijd: hoe heftiger de schokken hoe groter het genot. Heb ik me al die jaren soms vergist?

label.Geplaatst op 2006-02-17 20:00:43

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren