© 2024 solvo B.V.

Heb ik chlamydia??

ik zit met een probleem ik had zondag gemeenschap met mijn partner na de tijd verloor ik wat ( niet erg veel) bloed. ( was de dinsdag ongesteld geworden)(Had het zaterdag avond ook met mijn partner gedaan en toen had ik geen bloedverlies maar was overdag nog wel wat ongesteld) Ik heb al een aantal maanden wat last van mijn onderbuik en ben daarmee naar een dokter geweest. Die zei dat mijn baarmoeder wanden wat waren op gerekt en het was in combinatie met mijn spastische darm. Maar las nu dus op internet dat als je chlamydia had ook na de gemeenschap of tijdens je bloed verloor en ook last van je onderbuik had. Dus ik ben daardoor best wel bang geworden! Ook las ik dat chlamydia met urine kon worden getest ik durf echt niet voor een gewone soa test! Ik hoop dat iemand hier wat meer over weet maak me best wel zorgen! Mijn partner heeft helemaal nergens last van.


ik heb misschien ook chlamydia, ik moet het nog afwachten wat de doktors zeggen misschien kunnen we af en toe met elkaar praten hoe het gaat en of je het wel hebt mijn e-mail is thijs-94@hotmail.com groetjes Thijs

label.Geplaatst op 2008-03-07 15:55:17


waarom durf je niet te testen??Ga gewoon naar de huisarts en bespreek je klachten,dan beslist hij of zij wel wat er gedaan moet worden.In ieder geval moet er behandeld worden als je echt een geslachtsziekte zou hebben en je kop in het zand steken heeft weinig zin.succes

label.Geplaatst op 2008-03-07 16:05:01

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren