© 2024 solvo B.V.

Heel veel zin in sex, raar?

Hoi, dit is misschien een heel raar probleem, maar zeer aanwezig Ik ben een gescheiden vrouw met kids en heb sinds geruime tijd weer een partner. in mijn huwelijk genoot ik niet van sex en vermijde het om sex te hebben. Nu met mijn huidige vriend heb ik juist heel veel zin. En ook doe ik heel erg veel aan masturbatie, soms wel 10 keer op een dag. Ik kijk dan naar een geile film en raak daar erg opgewonden van en vinger mezelf dan klaar of met een dildo. Als ik sex heb met mijn vriend is dat minder intens tenzij hij me beft. Het echte neuken vind ik een stuk minder lekker, ik heb liever t pijpen en beffen (orale sex dus)Hebben meer vrouwen dat? Ik vind het altijd moeilijk om tegen mijn vriend te zeggen dat ik beffen zo lekker vind en of hij t wil doen, maar meestal kom ik alleen dan klaar. Als we gewoon neuken dan kom ik niet klaar en fake dan uiteindelijk maar een orgasme en ga dan later op de wc nog even door. kan je er wat aan doen om ook een orgasme te krijgen tijdens penetratie? Groetjes Lovely


Het handmatig bevredigen is iets afgestemd op jezelf. Je bepaald zelf het tempo, druk en mate waarin in jij weet dat je daar opgewonden of van klaarkomt. Vaginale penetratie is seksueel contact met invloed van buitenaf. In andere woorden een factor die moeilijk te controleren is als het gaat om het voornamelijk bevredigen van je zelf. Wat je wel kunt proberen is om jezelf te leren opgewonden, dan wel niet klaar te kunnen komen, van wat langzamere handelingen. Als je dat onder de knie kunt krijgen zal het wat ook makkelijker worden om meer te kunnen genieten van seks met je partner. Wat je ook kunt proberen is om te vragen of hij zijn acties wat meer op jou kan afstemmen of andersom. P.S. Nu ineens zin in seks hebben kan komen omdat je nu wel opgewonden word van je partner en voorheen niet. Het kan ook zijn dat de tekortkomingen nu pas drang gaan geven.

label.Geplaatst op 2006-04-05 14:25:13


Hoi, het is heel normaal dat jij niet klaarkomt van alleen neuken. Vrouwen hebben een clitoris om klaar te komen die inderdaad gestimuleerd moet worden door beffen of vingeren. Het is wel jammer dat je faked bij het neuken, want dan heeft je vriend niet door dat je daar dus niet van komt. Dat is dus een beetje dom, want waarom zou hij jou dan beffen of vingeren. Je kunt nu niet meer terug, of je moet hem opbiechten dat je hebt gefaked. Lijkt me voor hem erg moeilijk. Wat je kunt proberen is tijdens het neuken je clitoris te stimuleren met je vingers. Je kunt ook eens met een vibrator aan de slag, die je dan kunt bedienen tijdens het neuken. Oefening baart kunst. Dat jij nu veel zin hebt in sex lijkt me heel normaal. Je bent het aan het ontdekken en daarmee leer je dus wat je wel en niet lekker vindt. Betrek je vriend (als je durft) bij je masturbaties, dan kan hij zien hoe hij het bij jou kan doen. Fake niet, leer elkaar kennen, heb geduld en veel liefde, maar ook lol. Het hoeft allemaal niet zo serieus en zeker niet zo orgasme-gericht. succes! groet, Rota

label.Geplaatst op 2006-04-13 16:52:48


Ja, ook ik denk dat het normaal is. Deze man heeft lustgevoelens in je losgemaakt wat je exman niet kon. Het lijkt wel of je wat in te halen hebt. Tijdens het vrijen kun je wel klaarkomen, maar dat vereist bij je man een bepaalde techniek. Het is moeilijk uit te leggen. Ik heb het wel vaak gehad. Je moet zelf zeer ontspannen zijn, en jij ligt onder, en hij penetreert je op een langzame manier, maar wel helemaal met de penis erin, zodat hij toch op een of andere manier je clitoris ook raakt met zijn onderlijf. Moelijk uit te leggen. Maar het kan wel. Misschien gaat dat hele heftige bij jou er over een tijdje wat van af, dat het wat minder wordt. Maar je bent duidelijk tekort gekomen bij je ex. Niet faken zou ik zeggen, dan raakt je man in verwarring. Als je eerlijk bent, dan kan hij jou ook beter aanvoelen.

label.Geplaatst op 2006-04-15 13:02:18


je kan mijn en keer komen pijpen en ik jou beffen

label.Geplaatst op 2009-01-23 10:41:28

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren