© 2024 solvo B.V.

Help beetje bloed

Zondagavond heb ik met mijn vriend gemeenschap gehad, veilig met condoon, de week ervoor heb ik mijn menstruatie gehad, was niks aan de hand zondagavond, het was klaar en condoom bleef beetje in mij hangen, ( niet erin ) maar sinds gisteravond ging ik naar het toilet en toen zag ik dat er een beetje rosig bloed bij mijn afscheiding zat! Vandaag ook, ik wilde langs de dokter gaan maar die was dicht, kan iemand mij vertellen wat dit is en wat ik in godsnaam moet doen?! ik weet niet aan wie ik het anders moet vragen! het liefst aan mijn moeder maar die heb ik niet meer, en ik durf zelf niet naar iemand anders toe te gaan om het te vragen! Ben ik nu zwanger? of weet ik veel wat??????? dank je wel alvast voor de reactie\'s,


Hoi, Als je eenmalig bloedverlies hebt gehad tijdens het vrijen, dan is dat normaal. Als je beschermde sex hebt gehad, kun je niet zwanger zijn. Het bloedverlies kan komen doordat er een bloedvaatje aan de binnenkant van je vagina is beschadigd door het vrijen. Dit heelt vanzelf en daar merk je niets meer van. Je hoeft je geen zorgen te maken. Als je vaker tussentijds bloedverlies hebt, of je hebt altijd na het vrijen bloedverlies, dan moet je even naar je huisarts voor een kweekje en uitstrijk. Soms kan dit veroorzaakt worden door een SOA zoals chlamydia. Maar als je eenmalig bloedverlies hebt gehad na het vrijen dan kun je het nog wel afwachten.

label.Geplaatst op 2007-09-25 10:16:50

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren