© 2024 solvo B.V.

HELP implanon-yasminpil

recent werd bij mij het implantje implanon verwijderd...de dag voor het verwijderd werd, ben ik op aanraden van mijn gynecoloog begonnen met de pil yasmin. mijn gynecoloog zei dat ik vanaf dag 1 veilig zou zijn en geen extra voorbehoedsmiddelen moest gebruiken dus dacht ik geen probleem...ik heb al mijn pillen ingenomen op tijd (nu reeds een zevental), geen diarree gehad of niet moeten overgeven...maar gisteren (nadat ik met mijn vriend heb geslapen) en vandaag kreeg ik na het eten verschrikkelijk last van misselijkheid...nu vraag ik mij af...ben ik zwanger of is dit het gevolg van de overschakeling naar yasmin? normaal gezien ben ik nooit misselijk....ik heb wel wat andere medicatie moeten nemen voor de ontsteking van mijn wijsheidstanden maar dit was geen antibiotica... ik kan niet zo gemakkelijk naar een dokter gaan op dit moment graag snel een reactie


Heey Zorah, Denk dat als de gynacoloog het zo gezegd heeft er verder niets aan de hand is. Ik slik zelf ook Yasmin, dus vandaar. Wat je kan doen is een zwangerschapstest halen, als je het niet zeker weet, dan heb je 100% zekerheid!

label.Geplaatst op 2004-01-21 10:45:00

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren