© 2024 solvo B.V.

Help pl!! snel!!

hallo ik ben Valerie, Ik neem nu nog maar 3 weken de pil en ik heb al seks gehad met mijn vriend, 3uur later heb ik de pil 2 keer ingenomen op mijn normaal uur. Nu ga ik gewoon iedere dag door met mijn pil. Ik heb wel last van bloedingen alvoorik begon met de pil ,dat is normaal volgens de bijsluiter. Ben ik nu veilig ? A.u.b help mij!! Valerie


Het heeft absoluut GEEN zin om 2x de pil in te nemen. Daardoor raak je alleen maar in de war met je strip. De pil is niet effectiever door meer in te nemen. In principe ben je wel beschermd tegen zwangerschap als je de pil slikt, maar dat is sowieso nooit 100%. Het enige wat je nu kunt doen is afwachten. Bloedingen zijn overigens niet echt specifiek voor een zwangerschap. Meestal merk je er in het begin niet veel van. Eventueel kan je een zwangerschapstest doen.

label.Geplaatst op 2004-12-11 12:25:03

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren