© 2024 solvo B.V.

Helpp

Hallo, Ik heb sinds gister last van wat bloedverlies terwijl ik in de 2de week van mijn pil zit dus ik kan helemaal nog niet ongesteld worden. Het bloed ziet een beetje rood bruin en is niet erg veel maar ook niet heel weinig. Ook heb ik daabij een klein beetje last van mijn onderbuik wat ik eigenlijk normaal ook heb als ik ongesteld ben. Ik heb al een zwangerschaptest gedaan en ben niet zwanger. Ook heb ik de dokter gebelt maar die zij dat het verder geen kwaad kan. Toch maak ik me zorgen. Ik ben bang dat het een soa is omdat ik heb gelezen dat je dan ook last krijgt van bloedingen tussendoor. Ik heb wel al 4 jaar een vriend. voor de rest heb ik eigenlijk geen klachten. Zijn er mensen die aan de pil zijn en dit ook wel eens hebben gehad?? of mensen die me kunnen helpen? ik maak me best zorgen.

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren