© 2024 solvo B.V.

Herpes op venusheuvel???

Ik heb nu ongeveer een maand last van een rare huid rondom vagina/schaamlippen. het is niet zo glad en zacht als gewoonlijk, maar af en toe een beetje bobbelig en geirriteerd. soms jeukt het. ik vrees voor herpes. Mijn dokter zegt echter dat het niet zo is en als ik last blijf houden nog maar eens terug komen. Ik heb een paar dagen geleden een soort blaasje/bultje aan de bovenkant van mijn venusheuvel ontdekt. het is roze, 4mm breed, en er lijkt een doorzichtig achtige gloed overheen te liggen. Het is niet wit. Ik heb overal op internet geprobeerd te zoeken of herpes ook op venusheuvel kan ontstaan, maar dat wordt nergens vermeld. het bultje jeukt en irriteert. Weet iemand wat dit is? syfillis is het niet, en een steenpuist lijkt me ook sterk omdat het een soort \"rauwe\" jeuk veroorzaakt. gister ben ik langs de huisarts geweest en hij zei dat het geen herpes is. maar een scheerbultje ofzo. nou heb ik een vage huisarts dus dat biedt me geen zekerheid. ook heb ik nog nooit zo\'n soort scheerbultje gehad! ze jeuken altijd wel, maar deze is veel groter dan een scheerbultje en voelt sowieso anders. hulp? Bedankt.


Waarschijnlijk is het toch een scheerbultje.Ingegroeide haartjes geven deze verschijnselen. De jeuk en bultjes bij de genitaliën kunnen veroorzaakt zijn door intiemdoekjes, boenen.Te goede hygiëne .Je moet alle jeukplekken deppen met water( geen zeep).Vooral niet krabben. Vraag aan je huisarts Triamcinolonacetonide 0,1% zalf. Na het reinigen op de jeukende plekken aanbrengen. Slapen zonder onderbroek. Dan is het zo over.

label.Geplaatst op 2008-05-29 23:54:55


Rare huid met jeuk heb ik ook eens gehad op buik en rug en kreeg zalf van de huisarts. Jouw huisarts is niet vaag, maar jij beeldt je ziektes in. Ga terug naar de huisarts, vraag wat hij ervan vindt. En of hij je van de klachten af kan helpen. Dit is mijn hulp en ik wens je beterschap.

label.Geplaatst op 2008-05-30 11:01:17


Rare huid met jeuk heb ik ook eens gehad op buik en rug en kreeg zalf van de huisarts. Jouw huisarts is niet vaag, maar jij beeldt je ziektes in. Ga terug naar de huisarts, vraag wat hij ervan vindt. En of hij je van de klachten af kan helpen. Dit is mijn hulp en ik wens je beterschap.

label.Geplaatst op 2008-05-30 11:01:38


bedankt voor jullie hulp. Ik wil liever niet terug naar de huisarts omdat ik daar al vaak genoeg kom met andere klachten waar hij gaan raad op weet en me dan doorverwijst naar de gynaecoloog. Ik kijk het nog een tijdje aan, en als het niet over is, zal ik weer naar de huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2008-05-30 14:51:44


hey guys, bedankt, het was toch een scheerbultje, want er kwam uiteindelijk een haartje uit. nu heb ik heel fijn een littekentje daar. Die rare huid heb ik niet meer, maar volgens mij kwam dat omdat ik gestopt was met de pil. dankje!!

label.Geplaatst op 2008-09-21 20:56:11

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren