© 2024 solvo B.V.

Hormonen in de pil

ik slik al enkele jaren de pil. de nieuwe naam weet ik zo ff uit mijn hoofd niet, maar eerst heette het diana. sinds enkele jaren heb ik af en toe hele rare buien. dan ben ik soms behoorlijk negatief op dingen die om me heen gebeuren en heel somber. de hond moet dit dan meestal ontgelden, terwijl hij zo zijn best doet om heel lief te zijn en goed te luisteren. de laatste twee jaar is mijn pil niet echt meer super betrouwbaar. soms wordt ik zelfs in de stop week niet ongesteld en soms al een paar dagen voor de stopweek. kan dit allemaal met elkaar te maken hebben? mijn vriend en ik willen ook niet helemaal stoppen nog met de pil, maar overgaan op een nieuwe pil weten we ook niet zo goed. omdat we toch over een jaartje wel willen proberen om zwanger te raken. groetjes anne


Langs je huisarts of gynaecoloog gaan. En niet meer je hond de schuld geven van je eigen problemen.

label.Geplaatst op 2006-05-01 07:47:46

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren