© 2024 solvo B.V.

Ik kom niet klaar.

Ik kom niet klaar van mijzelf, noch van mijn vriend. Iedere keer wanneer ik geil genoeg ben om er zelf aan te beginnen, ben ik na een tijdje helemaal niet geil meer omdat er geen orgasme zit aan te komen, in de verste verte niet. Het voelt allemaal lekker, ben ontspannen en ik probeer nieuwe manieren, Ik heb artikelen en boekjes gelezen over orgasme\'s (daar staat in dat je goed de tijd moet nemen en ontspannen moet zijn en eventueel eerst de omgeving van de clitoris stimuleren. Ook moet je je niet focussen op het klaarkomen maar dat doe ik niet want het lukt toch nooit!) maar ik kom niet klaar. mijn vriend lukt het ook niet en ik heb nou twee jaar een relatie met hem. Ik denk dat ik er zelf eerst eens achter moet komen zodat ik hem kan leiden. (Wij hebben overigens gewoon normale gesprekken over seks dus daar kan het niet aan liggen, ik weet zelf niet eens hoe ik het moet doen. ook is de seks zelf gewoon goed.) Dit probleem leidt ook tot minder zin in seks, ik weet dat ik toch niet klaarkom. (daarbuiten heb ik ook het probleem dat wanneer mijn vriend in mij komt het pijn doet, dit was nooit eerder het geval en ben hier ook voor naar de huisarts en gynaecoloog geweest, hier is niets uit gekomen. maar dit probleem terzijde) Ik heb niet het gevoel dat ik me focus op het orgasme, ik weet dat het niet lukt dus denk er niet vaak aan. Ik neem me ook voor om er niet aan te denken, maar als ik begin met mijzelf te bevredigen, denk ik er na een tijd wanneer het niet meer boeiend is toch aan en heb dan geen zin meer. De enige manier waarop het lukt mijzelf te bevredigen is onder de douche, ik gebruik dan de straal en een fles waar ik af en toe kracht mee zet.(deze is niet langwerpig ofzo, maar stimuleert mijn G-spott)Ik heb geen manier gevonden om dit buiten de douche na te bootsen. Vibrators en dildo\'s doen mij ook niets. Hebben jullie tips? Alvast bedankt. Mistress (16jr.)


Ik heb geen idee hoe ik je moet helpen, maar ik heb zelf wel een theorie over hetgeen wat je vertelt. Ik heb mezelf nml ook een tijd lang met de douchestraal bevredigd en op een bepaald moment merkte ik dat het me niet meer lukte om me met mn vingers ofzo te bevredigen, en ook pijn met vrijen inderdaad, ik werd vrijwel niet meer vochtig. Nu had ik in die tijd ook stress (van andere zaken) dus dat kan er ook mee te maken hebben, maar ik heb bewust de douche gemeden met het idee dat je vagina er misschien aan went dat er geen vocht nodig is ofzoiets, ik weet het niet. Het duurde vrij lang voordat het weer een beetje herstelde, en is nog steeds niet zoals het ooit was, maar wel weer stukken beter. Misschien heb je er iets aan. Oh en wat betreft pijn bij vrijen: kan ook heel erg een vocht probleem zijn, dat je niet vochtig genoeg bent. Je kunt tijdelijk glijmiddel proberen, helpt enorm. Klein beetje gebruiken en het voelt direct al veel prettiger. succes.

label.Geplaatst op 2007-03-12 14:44:25


Wel, ik begrijp je probleem, want ik heb ook nog nooit een orgasme gehad! Maar ik maak me er ni meer druk om, toch zit het nog in mijn achterhoofd... seks is geweldig met vriend, ik geniet, maar kom niet!!

label.Geplaatst op 2007-11-14 19:04:14


ja, maar op den duur is het niet leuk meer. Ik heb nooit meer zin in seks met mijn vriend.. Eerst deed ik het nog wel voor hem, maar nu hebben we misschien 1 x in de maand seks.. glijmiddel geeft mij een branderig gevoel..

label.Geplaatst op 2008-01-02 19:47:32

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren