© 2024 solvo B.V.

Ingekrompen binnenste schaamlippen ivm gebruik hormonen

Hallo, IK heb een vraagje.Ik heb sinds kort een nw.relatie na een huwelijk van 25 jaar enz.... dus een poosje geen sex gehad maar sinds kort weer en toen ondekte mijn vriend dat mijn klitoris en mn binnenste schaamlippen helemaal zijn ingekrompen wat kan ik hieraan doen dat ze weer groeien ik vind namelijk heel sexy als de binnenste schaamlippen groter zijn dan de buitenste als je staat dat je het ook duidelijk ziet.Hoe kan het weer terugkomen of wat kan ik gebruiken,hormonentabletten of iets dergelijks,om het weer in de oude staat terugtekrijgen.PLease dit is belangrijk voor mij en voor mn relatie.Gaarne hoop ik hierop antwoord te krijgen. Vriendelijke groeten NOURRIE


nou, dan heb ik zeker nooit hormonen gehad, want ik heb haast geen binnenste schaamlippen, eigenlijk niet zichtbaar

label.Geplaatst op 2005-11-06 13:50:11


Helaas joh k zou het niet weten

label.Geplaatst op 2005-11-09 23:40:43


Dit ging even niet over die van jou Aimee, bij een vraagstelling van wie dan ook ... merk ik dat je altijd over je zelf begint die verhalen vraagt niemand om,

label.Geplaatst op 2005-11-09 23:42:39


Ik heb nog nooit van mijn leven iemand voor hoer uitgemaakt of zo iets dergelijks, ligt niet in mijn aard. En, ja, ik vertel mijn eigen ervaringen als iemand een onderwerp aankaart wat ik interessant vind. Misschien hebben ze er wat aan, denk ik dan, alle beetjes helpen. Omdat zij zegt dat ze bv geen grote binnenste schaamlippen heeft. Ik dacht eerst van mijzelf, dat ik de enige was die dat niet heeft. Vrouwen van mijn leeftijd praten nl niet zo openlijk over dat soort dingen en toen ik jong was, was dat allemaal taboe. Nu lees ik dat zij dat dus ook niet heeft, en daarom reageer ik. Tja, iedereen reageert nou eenmaal anders. Misschien komt het omdat ik een oudere vrouw ben, dat ik ook over mijn eigen ervaringen spreek als mensen het ergens over hebben, en hoop dat ze iets hebben aan mijn levenservaring. Ik leef per slot van rekening al een halve eeuw, en dat is eigenlijk best heel erg lang, vind ik persoonlijk.

label.Geplaatst op 2005-11-10 22:28:15


Het valt mij op dat degene die erg haatdragend is dat hett Pan is, en niet Aimée. Meestal schrijf ik niet maar ik volg hier wel het een en ander. Was mij al eerder opgevallen dat Pan een hekel aan Aimée heeft en haar zinnen verdraait en erg onbeschoft op haar reageert. Ik heb ook nergens kunnen lezen dat iemand voor hoer werd uitgemaakt op dit forum. Misschien ben je in de war Pan? Over een ander forum of zo?

label.Geplaatst op 2005-11-10 22:37:20


jammer dat ze die berichtjes hebben weggehaald, maargoed. ik ben echt totaal niet haatdragend en heb geen hekel aan aimee zelf, ik heb alleen een hekel aan haar berichtjes. dat is toch heel wat anders.

label.Geplaatst op 2005-11-17 20:32:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren