© 2024 solvo B.V.

Je vriend met mond bevredigen maar hij niet jou, is dat eerlijk?

hallo allemaal ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik liever wil dat hij met z`n mond mij gaat bevredigen, hij deed alleen 2 keer , ik schaam me om nog eens te vragen ik ben bang dat hij het vies vind of zo, maar ik bevredig hem met mijn mond en hij vind het heel lekker, maar hij niet mij, wat is de oplossing?


Hey aimee... Nee dit bedoelde ik niet!!!! Ik bedoelde dat je me erg had geholpen bij mijn vraag van schaamte/onzekerheid... Kijk daar maar... Nee ik zorg er zowieso voor dat ik schoon ben of ik nou verwend ga worden of niet... Kijk maar even bij de vraag van schaamte/onzekerheid daar had ik weer een reactie op je antwoord gegeven... Groetjes Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-04 18:34:26


Okee, lieverd!

label.Geplaatst op 2005-10-14 12:51:44


Je moet hem gewoon een beetje lekker maken... Probeer het een keer er met hem over te hebben... In een goede relatie moet je overal over kunnen praten dus ook over dit... Het kan zijn dat je vriend het vies vindt dar hebben meer mannen/jongens maar zo vinden ook veel meisjes p*pen vies... Wat aimee zegt is een goed iedee ga samen douchen zodat hij weet dat je schoon bent... Ook kun je het bijvoorbeeld in bad doen wat jullie willen... Maar praat er wel over dat kan nooit geen kwaad... Groeten, Sousy Schaam je niet hoor! Kuz en duc6 Sousy

label.Geplaatst op 2005-09-26 17:22:16


hallo allemaal zoals ik al eerder zei heb ik hem 2x verteld dat het lekker vind hij deed maar 1x en dat was 1 min en niet meer.

label.Geplaatst op 2005-09-26 19:19:34


communiceren met elkaar, vraag wat hij het lekkerst vindt, zeg wat jij het lekkerst vindt. Vraag wat hij vindt van jou beffen. Alleen zo kun je ongeremd en zonder hinderlijke vraagjes die door je hoofd gaan, genieten van elkaar. Erover praten kan trouwens enorm bijdragen aan de erotoek! Overwin je schaamte, waarom zou je. Maak er iets moois van, succes.

label.Geplaatst op 2010-04-21 00:12:55


praat erover das belangrijk. Maak kenbaar wat je wel/niet lekker vindt. Op zich is het niet oneerlijk als jij hem wel bevredigt maar dat het andersom minder vaak gebeurt dat is namelijk ook het geval bij mij en mijn vriend. Maar hij zorgt er wel voor dat hij ook andere dingen doet die ik erg lekker vindt. Praat erover, zeg wat je bezighoudt! Sterkte Liefs

label.Geplaatst op 2005-09-26 19:09:09


En als je nou bv eerst samen in bad gaat, of samen onder de douche en dan met de douchekop jou lekker goed schoonspoelt. Dan kan je nooit vies zijn, misschien als je na een goede gezamelijke wassing het aan hem vraagt? Dan kan het misschien. Of dat je in een teiltje gaat zitten even. Dan kan je nooit vies smaken of zo. Succes!

label.Geplaatst op 2005-09-26 20:07:15


Bedoelde je dit Sousy? Leuk dat het gewerkt heeft. Het is voor jouzelf ook een veel prettiger gevoel lijkt mij, als je 100% zeker bent dat je jezelf goed hebt schoongespoeld, toch? Dan kun je je meer ontspannen....... hihihi, tof dat het goed werkt1

label.Geplaatst op 2005-09-30 23:23:58

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren